fbpx

Często zadawane pytania

To rozbudowane narzędzie do prowadzenia gabinetu fizjoterapii oraz prowadzenia dokumentacji medycznej w formie elektronicznej. Dzięki niemu będziesz mógł jeszcze lepiej zorganizować swoją pracę, a także zyskasz więcej czasu dla Twoich pacjentów.

Wystarczy wejść na stronę https://zarejestrowani.pl/register, wypełnić formularz i już można cieszyć się darmowym kontem.

Nie, cały nasz system jest oparty na przeglądarce. Możesz z niego korzystać z dowolnego miejsca na świecie, wystarczy dostęp do internetu.

Podstawowa wersja Kalendarza jest darmowa. Posiada pełną funkcjonalność, jednak ma też pewne ograniczenia. Na początek w zupełności wystarcza, jednak z czasem gdy już rozwiniesz swój gabinet, korzystnym rozwiązaniem będzie dla Ciebie przejście na płatną wersję aplikacji, która oferuje dużo więcej funkcji.

Miesięczny abonament za wersję Basic wynosi 39zł netto, natomiast za wersję Premium 99zł netto.

Wersja Free oferuje dostęp do kalendarza i dokumentacji medycznej z pewnymi ograniczeniami: limit 1000 wizyt, bez opcji SMS, tylko dla jednego użytkownika, bez dostępu do szkoleń i werbinarów, przeniesienie danych z innego systemu jest dodatkowo płatne.

Wersja Basic obejmuje pełny dostęp do aplikacji bez limitu wizyt i użytkowników, nie posiada natomiast opcji SMS.

W wersji Pro, oprócz tego masz nieograniczoną ilość wiadomości SMS z powiadomieniami dla swoich Pacjentów. Ponadto w każdej płatnej wersji masz dostęp do Grupy Partnerów Fizjorejestracji, a w niej comiesięcznych webinarów, szkoleń, porad prawnych i wielu innych.

Zarówno przy rejestracji darmowej wersji, jak również wersji płatnej podpisujesz z nami umowę na czas nieokreślony. W każdej chwili możesz zrezygnować z dalszej subskrypcji, pamiętaj jednak, że obowiązuje Cię miesięczny okres wypowiedzenia.

Masz dwie możliwości:
1) Kliknij gdziekolwiek w kalendarzu, na jakąkolwiek datę i obojętnie którą godzinę. Otworzy Ci się wtedy okno. Jeśli pacjent już u Ciebie był, to możesz wybrać go z listy. Jeśli jest pierwszy raz to należy kliknąć zielony plusik i podać imię, nazwisko i numer telefonu.

Następnie wybierz czas wizyty jaki Cię interesuje i voilà. Gotowe. Jeśli chcesz umówić tą osobę na kolejne terminy w przód, to wystarczy, że klikniesz „dodaj kolejną” i wybierzesz daty i godziny dla kolejnych wizyt.

2) Jeśli masz ustawiony harmonogram (druga zakładka w lewym, głównym MENU) to z pewnością pojawiły Ci się niebieskie okienka w tych dniach i godzinach, w których pracujesz.

Aby umówić wizytę wystarczy kliknąć w niebieskie pole, wybrać pacjenta z listy lub dodać nowego zielonym plusikiem. Czas ustawi się automatycznie taki, jaki został wybrany w ustawieniach harmonogramu.

Jeśli chcesz umówić w przód kilka wizyt, to możesz to zrobić w prosty sposób.
Kliknij gdziekolwiek na kalendarzu, aby otworzyło się okno z umawianiem wizyty.
Kliknij w pole „+ kolejna”, wtedy pojawi się możliwość umówienia kolejnej wizyty. Wybierz daty, które chcesz, a następnie uzupełnij godziny.

Możesz również zaznaczyć opcję “Powtarzaj wizytę”, aby umówić wizytę cykliczną. Tutaj możesz wskazać częstotliwość wizyty, wybrać w jakie dni będzie się odbywać oraz ustalić kiedy lub po ilu wizytach ta cykliczna wizyta się zakończy.

Wystarczy, że klikniesz dwa razy w już umówioną wizytę i ustawisz czas terapii jaki Cię interesuje. Da się prościej? 🙂

Aby dodać nieobecność wystarczy kliknąć datę i godzinę w kalendarzu, w której chcesz mieć wolne. Następnie zmieniasz zakładkę na „nieobecność”.
Możesz sobie również wybrać kolor jaki Cie interesuje – w ikonce kwadratu po prawej stronie. Np. pilne zaznaczasz na czerwono, albo treningi na niebiesko. Jak wolisz!

Możesz to zrobić również w drugiej zakładce po lewej „harmonogram” zmieniając na nieobecności, klikając zielonego + i podając odpowiednie parametry.
Pamiętaj, że Twój rejestrator (jeśli go masz) nie widzi jak jest nazwana Twoja nieobecność. Widzi jedynie zakreskowane pole. Możesz w każdej chwili edytować swoją nieobecność klikając w pole nieobecności w kalendarzu lub przechodząc do zakładki “harmonogram”.

Zmniejsz ilość godzin widoku kalendarza. Prawy górny róg, imię i nazwisko. Następnie klikamy w ustawienia. Następnie w sekcji „wyświetlanie godzin na kalendarzu” wybierz te godziny, które chcesz widzieć.
Aktualnie widzisz od 5:00 do 23:30. Zdarzają się osoby, które tak przyjmują. Jeśli Ciebie to nie dotyczy to ustaw sobie tak, jak chcesz np. Od 8:00 do 20:00.
Będzie mniej scrollowania. Gotowe.

Jeżeli masz kilku pracowników i chcesz, aby jedna osoba prowadziła rejestrację pacjentów u wszystkich Twoich fizjoterapeutów to istnieje możliwość utworzenia konta rejestratora.

Aby móc Ci udostępnić tę funkcję prosimy, skontaktuj się z nami.
info@rejestracja.pl
tel: 690008364

Prawy górny róg, ustawienia, predefiniowane wpisy.
Tutaj masz możliwość wstawić w kartę pacjenta gotowe, wcześniej uzupełnione przez siebie treści.
Przykład? Wpisz w wywiad najczęstsze problemy, z którymi zmagają się Twoi pacjenci, a w pole badania funkcjonalne testy, które najczęściej wykonujesz.
Później, przy wypełnianiu karty pacjenta w wybranym polu pojawi się rozwijana lista i tam swobodnie możesz wybierać swoje predefiniowane wpisy.

Pomyliłeś się, zrobiłeś literówkę? Nie ma problemu.
W karcie pacjenta, w polu np. wywiad, terapia (lub inne pole) klikasz „pokaż wcześniejsze wizyty”, a następnie po prawej stronie kliknij ołówek.

Jeśli chcesz dodać własne pola do karty pacjenta możesz to zrobić w prosty sposób:
1. Ustawienia, karta pacjenta
2. Wpisujesz tytuły nowych pól lub podpunktów
3. Ustawiasz strzałkami położenie ich w karcie pacjenta
4. Zapisujesz
5. Gotowe

Ważne!
Nowe pola pojawią się w aktualnie otwartych leczeniach i u każdego nowego pacjenta.

Jeśli pacjent umówiony jest na teraz, na aktualną godzinę – system sam automatycznie otworzy tę wizytę, która będzie gotowa do uzupełniania.
Jeśli pacjent umówiony jest z datą przyszłą lub nie ma umówionej wizyty w Twoim grafiku – wchodząc w jego kartę pacjenta pojawi się przycisk „rozpocznij wizytę”.

Wpisujesz tu np „Zamrożony Bark”. Już tłumaczę dlaczego.
Załóżmy że w styczniu 2020 przychodzi do Ciebie pacjent z bólem stawu ramiennego. Wykonujesz mu szereg zabiegów i po 5 wizytach ból znika. Kończysz więc leczenie zamykając cykl terapii.
Jeśli w lipcu ten sam pacjent przyjdzie do Ciebie np. Z bólem kolana, to nazwiesz leczenie uraz kolana.
Jeśli wróci załóżmy po 3 latach z bólem barku, który się odnowił to klikając w odpowiednio nazwaną zakładkę – w naszym przypadku „zamrożony bark” będziesz mógł wrócić do cyklu tamtych terapii.
Następnie albo sobie przypomnisz co się wtedy działo albo zaczynasz kontynuować terapię.

Tak. Po uzupełnieniu karty pacjenta należy kliknąć przycisk „ZAKOŃCZ WIZYTĘ I PODPISZ” na samym dole. Każdą wizytę należy zakończyć aby system automatycznie przyporządkował następną wizytę podczas umówienia kolejnego terminu.
Uwaga! Zawsze masz możliwość jej edycji, poprzez symbol ołówka.

Jeśli wizyta nie została zakończona możesz ją usunąć – wystarczy, że klikniesz w wybraną i wybierzesz “usuń”. Wtedy wizyta zniknie z Twojego kalendarza 🙂
Ważne! Wizyta, która się odbyła i ma status zakończonej nie może zostać usunięta!

Najlepiej robić to z pozycji smartfona. Możesz również zrobić skan i z pozycji komputera wrzucić go w system. Żaden problem.
W kalendarzu klikasz w imię i nazwisko osoby, której dotyczy sytuacja.
Następnie w zakładce „zdjęcia i pliki” pojawi Ci się opcja „zrób zdjęcie” lub „wybierz istniejący dokument”. Klikając wyślij, plik ląduje w karcie Twojego pacjenta.
Możesz tam wrzucać opisy zdjęć RTG, USG, czy rezonansu ale także Zgodę na zabieg.
Jeśli nie masz takich zgód, znajdziesz je w zakładce “wsparcie” w sekcji “wzory dokumentów”.

Podczas umawiania wizyty przy każdym polu w karcie pacjenta widzisz ikonkę dwóch kwadratów nachodzących na siebie – to funkcja powielania treści. Wystarczy, że np. uzupełnisz wywiad na pierwszej wizycie, a później klikając w te dwa kwadraciki system będzie powielał treść do kolejnych wizyt.W każdej chwili możesz wyłączyć tę opcję klikając w “powielanie treści” i “zakończ”.

Możesz wydrukować kartę pacjenta. Wystarczy, że klikniesz w niebieski przycisk „WIĘCEJ” w karcie pacjenta, którego kartę chcesz wydrukować i wybierzesz jedną z trzech opcji: zapisz, drukuj lub wyślij mailem.
Jeżeli jesteś podmiotem leczniczym, możesz wygenerować kartę pacjenta dla podmiotu leczniczego tak, aby wizyty u wszystkich fizjoterapeutów były widoczne w jednym dokumencie.

Możesz również wydrukować samo pole “zalecenia”, aby mieć pewność, że pacjent będzie pamiętał co zaleciłeś mu do domu.

Nie możesz trwale usunąć pacjenta. Prawo na to nie pozwala.
Zdarzy się jednak, że przez przypadek zdublujesz sobie daną osobę.
Wtedy możesz sprawić, że zniknie z kalendarza 😉
Wystarczy, że wejdziesz w listę pacjentów, klikasz wybraną osobę, a następnie dajesz „archiwizuj”.

Jeżeli masz kilku pracowników i chcesz, aby wszyscy fizjoterapeuci mieli wgląd do grafików wszystkich Twoich fizjoterapeutów na jednym ekranie to istnieje możliwość utworzenia konta przychodni. Takie konta tworzymy jednak tylko podmiotom leczniczym i grupowym praktykom fizjoterapeutycznym – inaczej prawo na to nie pozwala.
Aby móc Ci udostępnić tę funkcję prosimy, skontaktuj się z nami.
info@rejestracja.pl
Tel: 690008364

Aby móc wybrać jakie grafiki pozostałych fizjoterapeutów w przychodni chcesz widzieć wybierz w zakładach „widok przychodni”, a następnie po lewej stronie zaznacz checkboxem odpowiednie imię i nazwisko.
Możesz również nadać im kolor, taki jaki chcesz klikając obok w paletę kolorów.

Aby to zrobić przechodzimy do ustawień, następnie zakładka “usługi”. Tutaj z łatwością stworzysz listę usług, dla każdej możesz wybrać inny kolor, ustalić czas trwania jaki przeznaczasz na nią oraz ustalić cenę. Dodaną usługę możesz także edytować, klikając w ołówek po prawej stronie, tam także możesz zaznaczyć czy jest to usługa domowa czy nie. Wybraną usługę możesz także usunąć w każdej chwili.
Opcja ta jest przydatna, kiedy w harmonogramie ustawiliśmy sobie np. blok czasowy godzinny, ale zdarza się nam że pacjent przychodzi do nas na usługę, która trwa pół godziny. Wystarczy ją dodać do listy. Następnie podczas umawiania pacjenta wybierasz tą konkretną.
Pewnie zastanawiasz się co system zrobi z resztą czasu, otóż to też możesz ustawić. Przechodząc do ustawień i zakładki ogólne. W sposobie układania wolnych godzin masz do wyboru rozdzielaj lub dopasuj wolne godziny. W zależności, która z opcji bardziej sprawdzi się u nas w gabinecie tą wybieramy. System później sam będzie zarządzał pozostałym czasem. Możesz również zaznaczyć opcję “Wymuszaj wybranie usługi na widgecie”, wtedy pacjent online nie umówi się do ciebie bez wybrania usługi, ponieważ system go nie puści dalej.

Harmonogram to idealne rozwiązanie dla osób mających stałe godziny pracy. Dzięki niemu umówienie pacjenta zajmuje krótką chwilę.
Jeśli korzystasz z możliwości, w której pacjenci mogą zapisywać się do Ciebie online to zobaczą oni właśnie te godziny, które ustawisz sobie w harmonogramie. Dzięki temu mogą wybrać dogodny dla siebie termin, który jednocześnie pokrywa się z Twoimi godzinami pracy.
Jeśli zatem przyjmujesz pacjentów w stałych godzinach np. w poniedziałki od 8:00 do 15:00, a we wtorki od 12:00 do 20:00, to tak właśnie ustaw w kalendarzu.
Jeśli godziny Twojej pracy są zmienne ustaw sobie harmonogram np. do końca przyszłego miesiąca.
Gdy ważność tego grafiku się skończy możesz go albo szybko przedłużyć albo dodać nowy.
Jeśli chciałbyś dodać przerwy w ciągu dnia, to wykorzystaj przycisk „dodaj kolejne godziny przyjęć. Dzięki temu możesz ustawić grafik np.
8:00-12:00
12:30-20:00
Dzięki temu o 12:00 zyskujesz pół godziny przerwy.

Jeżeli przyjmujesz w dwóch lub więcej gabinetach możesz prowadzić dla nich osobne kalendarze, będzie jeszcze bardziej przejrzyście. Warto tutaj zaznaczyć, że chodzi o gabinety w różnych lokalizacjach, a nie gabinety jako pokoje w jednym budynku.
Aby dodać kolejny gabinet wejdź w “Mój profil”, następnie zakładka “gabinety”. Tam jest już twój pierwszy podstawowy gabinet. Aby dodać kolejny wystarczy, że klikniesz w niebieski przycisk “+dodaj gabinet”. Otwiera nam się pole do uzupełnienia danych, koniecznie je uzupełnij. Wpisz kolejno nazwę, numer telefonu, adres. Aby z łatwością rozróżniać gabinety możesz nadać im kolory. Znajduję się to w kwadracikach z kolorem po prawej stronie. Na pewno w kalendarzu będziesz mógł z łatwością rozróżniać w jaki dzień jesteś w którym gabinecie. Po uzupełnieniu wszystkich danych kliknij na samym dole “zapisz”. A po lewej stronie nad małym kalendarzem pojawią się checkboxy, oba gabinety. Za ich pomocą możesz włączać i wyłączać widoczność konkretnego gabinetu w kalendarzu.

W zakładce “Komunikacja” zobaczysz odpowiedzi na SMSy systemowe od Twoich pacjentów 🙂

Dzięki statystykom możesz łatwo sprawdzić i przeanalizować dane tj. ilu pacjentów przyjąłeś w danym miesiącu/dniu/roku, ile z zaplanowanych wizyt się odbyło oraz ile zarobiłeś. Po kliknięciu w zakładkę “Statystyki” w menu po lewej stronie zobaczysz ogólne statystyki, a po kliknięciu w konkretne pole system przekieruje Cię do bardziej szczegółowych danych. Możesz również wyświetlić statystyki dla konkretnego gabinetu.

Fajna opcja. Aby ją poznać zerknij na kalendarz, który znajduje się po lewej stronie panelu.
Dla przykładu, jeżeli pracujesz w danym dniu w godzinach od 8:00 do 13:00 i zaplanujesz wszystkie możliwe wizyty w tym czasie to w kalendarzu przy tej dacie pojawi się czarna kropka. Oznacza to, że Twój grafik tego dnia jest już pełny.
Kropka w kolorze gabinetu natomiast świadczy o tym, że tego dnia masz jeszcze jakieś miejsce 😉

Dzięki tej funkcji możesz ukryć swoje umówione wizyty. W momencie, kiedy chcesz pokazać pacjentowi swoje wolne terminy, pacjent nie będzie widział danych osobowych innych pacjentów.

To bardzo wygodny system powiadomień. Jeśli jesteś na bieżąco z powiadomieniami, dzwoneczek jest szary, a licznik wyświetla 0. Gdy umówisz lub odwołasz wizytę, twój licznik zmieni wartość, a po kliknięciu w ikonę dzwoneczka zobaczysz powiadomienia. Proste, prawda? 🙂

Przeglądarki:
1) Safari – ⌘ Command + r lub ⌘ Command + ⌥ Option + r.
2) Firefox/Chrome – CTRL + F5 lub CTRL + Shift + r.
3) Edge/Internet Explorer/Opera – CTRL + F5.

Wystarczy, że klikniesz w swoje imię i nazwisko w prawym górnym rogu ekranu, a następnie wybierzesz “Ustawienia”. Na pierwszym ekranie, w sekcji “Bezpieczeństwo” zobaczysz zielony przycisk “Nowe hasło”. Istnieje również możliwość wylogowania się z wszystkich urządzeń.

Jeśli chcesz, aby Twoi pacjenci otrzymywali SMS lub e-maila, to tę funkcję możesz włączyć w prawym górnym rogu. Wystarczy, że klikniesz w imię i nazwisko, a następnie ustawienia powiadomień.
Pacjent może dostać od Ciebie trzy SMSy związane z wizytą.

Nie. Co 5 sekund system zapisuje treść, którą wpiszesz. Dzięki temu możesz opuścić kartę pacjenta i np. umówić kogoś w kalendarzu. Nie stracisz też danych w razie, gdyby na chwile odcięło Ci internet.
Pamiętaj jednak by po uzupełnieniu karty „ZAKOŃCZYĆ WIZYTĘ” przyciskiem na samym dole.
Jeszcze jedna uwaga. Czasami może być tak, że masz chwilowy brak internetu. Wtedy auto-zapis nie zadziała! W tej sytuacji zanim opuścisz kartę pacjenta system poinformuje Cię, że dane nie zostały zapisane.

Jak najbardziej! Treść powiadomień możesz dostosować do swoich potrzeb – wystarczy, że przejdziesz do “Ustawień”, a następnie zakładki “Wiadomości”. Możesz tutaj ustalić, jakie powiadomienia system wyśle do Ciebie oraz do Twoich pacjentów, oraz zdefiniować ich treść. W tym celu powinieneś skorzystać z gotowych zmiennych w postaci niebieskich pól powyżej treści wiadomości takich jak godzina wizyty, adres zakładu, telefon itp.

W sekcji “Przypomnienie dla pacjenta o wizycie” możesz ustawić blokadę tak, aby pacjent nie mógł odwołać wizyty po upływie określonego czasu przed planowanym jej rozpoczęciem.

1) W ustawieniach (prawy górny róg) znajdziesz specjalny kod. Wysyłasz go do informatyka aby wkleił go na Twoją stronę www.
2) Piszesz do Nas abyśmy włączyli dla Ciebie funkcję umawiania online na portalu www.znajdzgabinet.pl
Ważne! Aby pacjent mógł umówić się do Ciebie online musisz mieć ustawiony harmonogram – inaczej ta opcja nie będzie działała.

Jeśli już korzystasz z naszego Kalendarza, w łatwy sposób możesz polecić nasz system swoim znajomym i zyskać dodatkowe korzyści. Wystarczy, że wejdziesz na stronę https://fizjorejestracja.recomme.pl i wypełnisz formularz, a następnie podasz adresy mailowe swoich znajomych, lub roześlesz wiadomość z poleceniem za pomocą innych kanałów komunikacji.

Za każdą osobę, która skorzysta z Twojego polecenia i podpisze z nami umowę otrzymasz od nas pieniądze do wykorzystania na abonament. Każdy użytkownik, który podpisze umowę na darmowe konto to 10zł dla Ciebie, a za użytkownika, który zdecyduje się na płatne konto otrzymasz aż 30zł!

To zależy tylko od Ciebie. Pamiętaj jednak, że nagrodę otrzymasz wówczas, gdy dana osoba skorzysta z TWOJEGO polecenia 🙂

Przyznamy Ci kupon do wykorzystania na abonament w momencie, kiedy zweryfikujemy, że Twój znajomy skorzystał z Twojego polecenia i podpisał z nami umowę.

NAPISZ DO NAS

    Znajdź Gabinet Sp. z o.o. zgodnie z art. 13 Ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych (dalej RODO), w związku z zebraniem w dniu dzisiejszym od Pani/Pana danych osobowych niezbędnych do rozpoczęcia świadczenia usługi...

    ADRES

    Kolbuszowa Dolna,
    ul. Mielecka 105

    GODZINY PRACY

    Pon. – Pt. 8:00 – 20:00

    TELEFON

    Copyright © 2020 Fizjorejestracja