Cześć!
Chcielibyśmy ułatwić Ci pracę i sprawić, że będziesz mógł skupić się na tym w czym jesteś dobry!
Odbierzemy Twój telefon i zadbamy o Twój grafik.
Czekamy na Twój ruch!

O FIZJOREJESTRACJI
Jedną z opcji współpracy z nami jest spersonalizowana rejestracja telefoniczna, którą dostosujemy do Twoich potrzeb!
Stawiamy na uprzejmość, rzeczowość i profesjonalizm tworząc długofalową relację z Pacjentami. Nasza rejestracja w innowacyjny i przyjemny sposób wspomoże prowadzenie Twojego gabinetu i zyska dla Ciebie i Pacjenta więcej cennego czasu.
Współpracując z nami zapomnisz o stresujących sytuacjach, w których wibrujący telefon zakłóca Ci pracę z pacjentem. Teraz administracją Twojego gabinetu zajmiemy się my i zrobimy to naprawdę dobrze.
DLACZEGO MY?
Sami jesteśmy fizjoterapeutami, dlatego doskonale rozumiemy potrzeby tej grupy zawodowej!
Zaufało Nam już 57 fizjoterapeutów, którzy polecają Nas swoim znajomym. Obsługujemy kilkunastoosobowe przychodnie w wielu miastach Polski takich jak Warszawa, Wrocław, Krosno i Kolbuszowa. Zamieniliśmy już kilkanaście tysięcy miłych zdań z Pacjentami i nikt się na Nas nie skarżył. Jesteśmy jedynym takim serwisem w Polsce dla fizjoterapeutów!
DLA KOGO?
Nasza propozycja zainteresuje z jednej strony młode, dopiero rozwijające się gabinety fizjoterapii, w których czas poświęcany pacjentowi jest znacznie ważniejszy niż dzwoniący telefon. Z drugiej strony jesteśmy w stanie pomóc również dużym, wieloosobowym gabinetom, które chciałyby zmniejszyć koszty utrzymania rejestracji oraz zapomnieć o problemach kadrowych.
JAK TO WYGLĄDA W PRAKTYCE?
Przede wszystkim musisz wiedzieć, że nie jesteśmy jak call center. W kontakcie z Tobą i Twoimi pacjentami będą zawsze te same osoby a nie te, które akurat są blisko telefonu. Naszym największym celem jest to by pacjent myślał, że nasze biuro jest w Twoim budynku, dlatego przekażemy mu wszelkie dostępne informacje związane z miejscem w którym przyjmujesz, np. dotyczące odpowiedniego tramwaju czy miejscem, w którym można zaparkować samochód.
Pracujemy na wspólnym kalendarzu, dlatego jeśli Ty wpiszesz swojego pacjenta to masz pewność, że my nikogo innego na tę godzinę nie umówimy. W swoim telefonie ustawiasz przekierowanie połączeń a my odbieramy go za Ciebie od godziny 8 do godziny 20! Dlatego jeśli pacjent odwoła wizytę o 19, to my Cię o tym poinformujemy. Ty natomiast nie musisz zatrudniać na etat dwóch osób.
Po rejestracji pacjent dostaje od nas SMSa z informacją na kiedy się umówił, o której godzinie ma się zjawić i jak może dojechać do Twojego gabinetu. Przypominamy mu również dzień wcześniej o tym, że się z Tobą umówił i potwierdzamy rejestrację. Jeśli pacjent anuluje wizytę, dostaniesz informację dlaczego. Postaramy się przygotowywać również raporty, abyś mógł wiedzieć jakie są powody anulowanych wizyt.
Jeśli nie będziemy umieli odpowiedzieć na jakieś szczegółowe pytania, zapiszemy numer pacjenta i przekażemy go Tobie. To Ty zdecydujesz kiedy chcesz z nim porozmawiać. Sami mamy gabinety i do tej pory prowadziliśmy klasyczną rejestrację. System, który stworzyliśmy przyniósł nam same korzyści, dlatego jeśli chcesz się z nimi lepiej zapoznać skorzystaj z dwutygodniowego okresu próbnego. Bezpłatnie.